Prekių grąžinimo sąlygos:
– Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai iš MB „Jomada” ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos, susisiekdamas el.paštu info@jomada.lt.
– Pranešęs apie sutarties atsisakymą, Pirkėjas privalo grąžinti prekę ne vėliau kaip per 15 (penkiolika)
kalendorinių dienų. Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 str., Pirkėjas neturi teisės grąžinti kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, išpakavo, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, taip pat pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninius norus, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms; Prekės laikomos nekokybiškomis, jei pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui yra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės yra pažeistos mechaniškai, pažeistos jų pakuotės ar yra kitų prekių kokybės trūkumų.
– Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, neišpakuotos, nepraradusios
prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir
negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos,
kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Prekės Pardavėjui gali būti perduodamos (grąžinamos) paštomatu ar per kurjerį. Pirkėjui kreipiantis elektroninio pašto adresu info@jomada.lt bus pateiktos detalios grąžinimo instrukcijos. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių grąžinimo. Grąžinant ar keičiant kokybiškas ir Pirkėjo užsakymą atitinkančias prekes, Pirkėjui proporcingai grąžinamam prekių kiekiui grąžinamas prekių pristatymo mokestis.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt
Sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287 str. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad
buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į
Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt arba į teismą.
• Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje
http://ec.europa.eu/odr/
.6.364 straipsnio 1 dalyje numatyta, kad pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių
(įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo
momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal
įstatymą).
Prekių grąžinimas
Norėdami grąžinti arba pakeisti prekę(s):
Grąžinimo procesas:
• Užpildote grąžinimo formą, kurią įdedate į pakuotę arba atsiunčiate mums elektroniniu paštu: info@jomada.lt
• Prekę(s) supakuojate į pakuotę ir siunčiate mums nurodytu adresu grąžinimo formoje.
Grąžinimo forma: Atsisiųsti